【 خرید ملک در ترکیه 】- شرایط اقامت و پاسپورت 2021 - موسسه مهاجرتی آوات

Wiki Article

تو ترکیه در زمینه ی حسابداری میشه برای کار اقدام کرد؟ اگر شما هم مایلید زندگی به سبک مدیترانهای داشته باشید حتما نیاز نیست که یک میلیونر باشید، شما میتوانید با خرید و فروش ملک در ترکیه به سبک و لایف استایل مورد نظر خود برسید.در ترکیه می توان خانهها و آپارتمانهای ارزان قیمت هم پیدا کرد اگر به دنبال خرید خانه ای در خارج از کشور هستید گروه مشاورین آسمان به عنوان یکی از حرفه ای ترین و مجرب ترین مجموعه های اخذ اقامت و خرید و فروش ملک در ترکیه و استانبول می توانند شما را همیاری کنند. اگر مایل به خرید یک خانه دو خوابه باشید، با یک مبلغ مشخص خانه ای در منطقه بهتری از استانبول در مقایسه با تهران میتوانید بخرید. اگر نمیتوانید در ترکیه اقامت داشته باشید، به ما در ترکی پراپ وکالت دهید زیرا ما میتوانیم به درخواست شما، فرایند اخذ شهروندی را به سرعت ادامه دهیم. پس از 5 سال اقامت موقت میتوانید برای اقامت دائم و پس از 3 سال اقامت دائم نیز میتوانید برای دریافت تابعیت و پاسپورت ترکیه درخواست دهید. به علاوه با خرید ملکی به ارزش 60 هزار دلار نیز میتوانید اقامت توریستی 3 ساله را دریافت کنید.


خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان

خرید خانه در ترکیه نی نی سایت شبکه ها و واسطه ها و مخاطبین گسترده ما در طول مدت کار حرفه ایمان این امکان را در اختیارمان قرار می دهد تا علاوه بر معرفی ملک در سطح گسترده به شما بتوانیم برای گرفتن یک تخفیف هیجان انگیز نیز به شما کمک کنیم. اگر نمیتوانید برای فروش ملکتان بصورت حضوری در ترکیه باشید با ما تماس بگیرید و مشکلاتتان را با گروه حرفه ای مشاورین آسمان درجریان بگذارید. انتخاب کشوری جدید برای سرمایه گذاری و ادامه تحصل می تواند کمی نگران کننده کننده باشد، اما خبر خوب این است که گروه مشاورین فوق حرفه ای آسمان با چندین سال تجربه ی موفق در این زمینه میتواند بطور کلی نگرانی های شما در این زمینه را برطرف نماید. اقامت از طریق ملک در ترکیه چیزی شبیه اقامت توریستی اما با ماندگاری بیشتر و قابلیت تمدید بهتر است. روند درخواست شهروندی چندان سخت نیست اما اگر متقاضیان بخواهند به تنهایی درخواست آن را بدهند، به دلیل معاملات رسمی پیچیده و چالش برانگیز است. اگر تصمیم دارید خانه خود را در ترکیه بدون گواهینامه سکونت بفروشید، قطعا خریداران آن برای جبران هزینه هایی که در اینده با ان روبرو خواهند شد درخواست تخفیف گسترده ای را از شما خواهند داشت. This post has ᠎been g en er​ated wi th t᠎he help of G᠎SA Conte᠎nt Generat​or DE᠎MO.


خرید خانه در ترکیه نی نی سایت

از چه زمانی میتوانم درخواست “اقامت ترکیه” را پیگیری کنم؟ eight. خرید ملک در ترکیه چه مزیت هایی دارد؟ چه قصد خرید ویلای تفریحی داشته باشید یا خرید یک واحد آپارتمان دانشجویی ما از جانب شما برای خرید بهترین و مناسبترین گزینه های موجود صحبت خواهیم کرد. ایلچههای اسنیورت و آرناووت کوی از here جمله مناسبترین خانههای نوساز استانبول به لحاظ قیمتی هستند که در منطقهای دور از مرکز شهر قرار گرفتهاند. اطلاعات جداول فوق نشان میدهد که قیمت خرید خانه یا آپارتمان در استانبول بیشتر از متوسط قیمت خانه در شهرهای دیگر ترکیه است. از سال 2004، خارجیها به خرید املاک در ترکیه علاقه مند شدهاند، به طوری که آمار منتشر شده توسط سیستم اطلاعات ثبت املاک و زمین TAKBIS نشان میدهد که سالانه ملیتهای مختلف به منظور اخذ اقامت ترکیه، اقدام به خرید املاک و مستغلات در ترکیه میکنند. اعطای وکالت به یک وکیل در ترکیه نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شما می شود بلکه این اطمینان را برای شما ایجاد می کند که در هنگام خرید ملک نیازی به اقامت در کشور نیست و همچنین کمک می کند روند خرید ملک شما بدون هیچ گونه مشکلی پیش برود. این را هم باید بدانید که هزینه ی رزرو ملک در ترکیه تقریباone thousandیورو می باشد و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.روند کار بدین صورت است که مبلغ رزرو را به حساب فروشنده وارد می کنید و به هنگام خرید نهایی ملک آن را از قیمت نهایی قابل پرداختتان کم خواهید کرد.


خرید خانه در ترکیه آیا متقاضی با اخذ شهروندی ترکیه باید خدمات ارتش ترکیه را بگذراند؟ برای یافتن شغل در ترکیه داشتن تخصص، سابقه کاری و تسلط به زبان ترکی مورد نیاز هست. در این مرحله باید بر اساس شناختتان از نوع نیاز ها، بودجه و سبک زندگی ایده آلی که در نظر دارید منطقه مورد نظرتان در ترکیه برای زندگی و خرید ملک را به ما معرفی کنید، همچنین تیم مشاوره ای ما اطلاعات جامعی در مورد تمام مناطق ترکیه در اختیار شما قرار می دهند تا انتخاب بهترین گزینه را برای شما ساده تر کنند. این در حالی است که برای زندگی در تهران باید ۲۶۰۰.۰۰ دلار آمریکا هزینه کنید. ۲- کل هزینه ها غیر از ۲۵۰/۰۰۰ دلار شامل شماو بقیه جقدر است؟ زندگی در استانبول برای شما ۱۷۳۳.۵۹ دلار آمریکا (معادل ۱۴۱۲۴.۲۴ لیر ترکیه) هزینه دارد. برای خرید یک خانه ۵۰ متری در ترکیه به حداقل سرمایه ای معادل ۲۵۰.۰۰۰ لیر نیاز دارید که در شهرهایی چون استانبول بیشتر است. بله. به منظور خرید خانه در استانبول به بودجه کمتری در مقایسه با تهران نیاز دارید. بله. سایت خرید ملک در استانبول در کنار مراجعه به مشاوره املاک یک روش مفید برای انتخاب خانه و اطلاع از قیمت ها خواهد بود.

Report this wiki page